فروش خانه و آپارتمان

در این وبلاگ نکاتی در خصوص فروش خانه و آپارتمان به اشتراک گذاشته می شود.

فروش خانه و آپارتمان

در این وبلاگ نکاتی در خصوص فروش خانه و آپارتمان به اشتراک گذاشته می شود.

  • ۰
  • ۰

طراحی دکوراسیون خانه اجاره‌ای

بسیاری از ما از افراد مختلف شنیده‌ایم که "دکوراسیون خانه اجاره‌ای ارزش خرج کردن ندارد." " اگر خانه‌یا آپارتمان خریده بودیم، با حس بهتری طراحی دکوراسیون انجام می‌دادیم." البته این حس نادرستی نیست ولی در خانه‌ی اجاره‌ای هم می‌شود طراحی دکوراسیون بدون خرج  یا کم‌خرج داشت. این مطلب در مورد طراحی دکوراسیون خانه اجاره‌ای با کمترین هزینه است.

طراحی دکوراسیون خانه اجاره‌ای:

معمولاً کسانی که تصمیم می‌گیرند دکوراسیون خانه اجاره‌ای خود را تغییر دهند، دلایل مختلفی دارند. این روزها به دلیل پایین آمدن نقدینگی مردم، کمتر کسی اقدام به خرید خانه می‌نماید. پس بهتر است با تغییر دکوراسیون خانه اجاره‌ای خود روحیه‌ای عالی به خود بدهید. چنانچه مایل به اطلاعات بیشتر در این مورد هستید، تا انتهای مطلب ما را همراهی نمایید.

دکوراسیون خانه اجاره‌ای را درست انتخاب کنید:

برای دکوراسیون خانه اجاره‌ای اولین موردی که باید در نظر داشته باشیم، آسیب نزدن به خانه است. در خانه اجاره‌ای که در دست ما به امانت گذاشته شده است، نباید بر روی دیوارها سوراخ‌های و کنده‌کاری‌های اضافی انجام داد. درعین‌حال باید حساب هزینه کنار گذاشته شده برای دکوراسیون را نیز در نظر گرفت.


دکوراسیون خانه اجاره‌ای با مبلمان:

برای دکوراسیون خانه اجاره‌ای، تغییرات موقت داشته باشید. تزئینات موقت به تمام وسایل دکوراسیونی می‌گویند که می‌توانید آن‌ها را از خانه بردارید و با خود ببرید. این در حالی است که هیچ‌گونه آسیبی به خانه اجاره‌ای وارد نشود.

اگر از رنگ خانه یا آپارتمانتان خوشتان نمی‌آید، می‌توانید به‌وسیله مبلمان فضای اطرافتان را بارنگ دلخواه ببینید! اشتباه فکر نکنید. نیازی به رنگ کردن خانه ندارید. رنگ کردن خانه هزینه زیادی دارد. ضمن این‌که باید از صاحب‌ملک اجازه گرفته شود و رنگ دلخواه صاحب‌ملک را به خانه بدهیم.

بهتر آن است که با مبلمان خاص رنگی که دوست دارید، فضای اطرافمان را زیبا کنیم. با مبل، میز نهارخوری، پرده‌های دلخواه و هزاران هزار وسیله دیگر، می‌توان این کار را انجام داد. پرده‌ها خیلی چیزها را می‌توانند بپوشانند. میزهای کوچک بسیار کاربردی هستند. آن‌ها می‌توانند وسایل کوچک را در خود جای بدهند و درعین‌حال بسیاری از نقص‌های روی دیوار را بپوشانند. برای آن‌که خیلی جای‌گیر نباشند، می‌توانید از میزهای تاشو استفاده کنید. رنگ‌های مختلف دوست‌داشتنی خود را در بالا و پایین و از چپ به راست در خانه پراکنده کنید.

دکوراسیون خانه اجاره‌ای کف زمین:

شاید در خانه اجاره‌ای شما زمین موزاییک شده باشد و یا کفپوش‌هایی که اصلاً دوست ندارید. در این صورت دنیا به آخر نرسیده است. می‌توانید با فرش یا موکت زیبایی قائله را ختم کنید. فرشی به رنگ زیبا که با دکوراسیون خانه اجاره‌ای شما هارمونی خاصی را ایجاد می‌کند.

دکوراسیون خانه اجاره‌ای با تغییرات اساسی:

منظور از تغییرات اساسی، تعمیرات اساسی نیست. تغییر عناصری از خانه اجاره‌ای است که بتوانید زمان نقل‌مکان، آن را با خود ببرید و در خانه جدید نصب کنید.

این تغییرات اساسی می‌تواند کمدهای دیواری بزرگ، تخت کم جای دکوری، شیرآلات، لوسترها و ... که هنگام نقل‌مکان بتوانید وسایل صاحب‌ملک را برجایش بگذارید.

گیاهان در دکوراسیون خانه اجاره‌ای:


ممکن است در خانه اجاره‌ای شما قسمتی از ساختمان باشد که شما اصلاً از آن خوشتان نیاید. گاهی می‌توانید در دکوراسیون خانه اجاره‌ای، آن قسمت را با گل و گیاه یا تابلوهای بزرگ و زیبا بپوشانید. مثلاً ستونی در وسط خانه گذاشته شده یا لوله‌ای در بالای دیوار دیده می‌شود (غیر از لوله گاز) که اصلاً زیبا نیست. می‌توانید ازگل‌های پیچ یا رونده مانند پتوس استفاده کنید و آن را بپوشانید.

دکوراسیون خانه اجاره‌ای درب و پنجره:

اگر از درب و پنجره خانه اجاره‌ای راضی نیستید، می‌توانید بر روی لبه پنجره‌ها وسایل دکوری بچینید. دستگیره‌های پنجره را با وسایل دکوری بپوشانید. یا از ترفند پرده که در بالا گفته شد استفاده کنید. اگر هم از درب خوشتان نمی‌آید، می‌توانید از پرده‌های مخصوص درب ورودی استفاده کنید و بر روی دستگیره‌های درب وسایل تزئینی بگذارید.

پارتیشن‌های زیبا در دکوراسیون خانه اجاره‌ای:

پارتیشن‌ها همان دیوارهای جداکننده متحرک هستند که می‌توان از آن‌ها برای جدا نمودن فضاهای خانه و یا به‌عنوان یک وسیله تزئینی جلوی دیواری که از آن خوشتان نمی‌آید، قرار دهید. بر روی آن از مجسمه‌های زیبا استفاده نمایید و به سلیقه خود آن را بچینید. هنگام نقل‌مکان نیز آن را با خود ببرید.

نورپردازی در دکوراسیون خانه اجاره‌ای:

می‌دانید که نورپردازی جزء اصلی هر دکوراسیونی است. با نورپردازی شما می‌توانید لوازم منزل را سه‌بعدی سازی نمایید، دیوارهای زیبا را نورانی و دیوارهای نامناسب را تاریک‌تر نشان بدهید. با نور زیاد می‌توانید خانه را مجلل کنید و با نور کم آن را رمانتیک جلوه دهید.


آینه‌های قدی در دکوراسیون خانه اجاره‌ای:

استفاده از آینه‌های قدی در دکوراسیون داخلی خانه اجاره‌ای تأثیر شگفت‌انگیزی در فضای آن می‌گذارد. آینه‌ها فضا را بزرگ‌تر نورانی‌تر و مجلل‌تر جلوه می‌دهند. به‌وسیله آینه‌هایی که بر روی دیوار به‌صورت تمام‌قد می‌گذارید، فضای خانه را به پشت آینه نیز هدایت می‌کنید و به این صورت مساحت را دو برابر می‌کنید.

  • ۹۷/۱۰/۰۴
  • علی سرایلو میبدی

خانه

دکوراسیون

گرگان

نظرات (۱)

چه بحث جالبی.
وقت کردی بهم سر بزن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی